Мобилни Мрежи

Компаниите с мобилен фокус имат 6,5 пъти по-висока пазарна оценка от тези без

Иван Гайдаров

App Annie, анализаторска компания, помагаща на организациите да генерират стойност от мобилни комуникации, публикува годишния си доклад The State of Mobile 2020. Изследването прави оценка на експанзивното въздействие на мобилните устройства в индустриите и световната икономика като цяло.

Основни констатации

- Мобилните комуникации създават стойност за компаниите: Компаниите, ориентирани към мобилните комуникации, включително Uber и Alibaba, имат комбинирано IPO оценка от 544 милиарда долара. Това е 6,5 пъти повече от тази на компаниите без мобилен фокус. През 2019 г. потребителите са прекарвали средно 3 часа и 40 минути на ден пред мобилните си устройства, което е с 35% повече от 2017 г., и са изтеглили 204 милиарда приложения.

- Добра година за мобилна реклама: Различните брандове продължават да имат безпрецедентен обхват и да генерират стойност от мобилните комуникации, което дава сериозна инерция на платформи като Snap, Facebook, Google, Twitter и TikTok. Рекламодателите се очаква да инвестират повече от 240 милиарда долара в реклама през 2020 г. - 26% повече спрямо 2019 г.

Абонаментите оформят 95% от разходите: 3 от 4-те най-добри приложения, извън игрите, които печелят чрез абонаменти, са свързани със стрийминг на видео и запознанства Tinder, Tencent Video, iQIYI и YouTube печелят все повече потребители.

Мобилните игри увеличават дела си: Глобалните разходи за мобилни игри достигнаха 56% от общите разходи в геймърския сегмент през 2019 г. Анализаторите очакват общата стойност на разходите за мобилни игри във всички магазини за приложения да достигнат 100 милиарда долара през 2020 г. Honour of Kings на Tencent, Fate/Grand Order на Sony и Candy Crush Saga на Activision Blizzard са примери за игри, които доминират на пазара на мобилни устройства.

Конкуренцията между стрийминг платформите се засилва: Близо 25% от потребителите на Netflix, които използват iPhone са използвали и Disney + през Q4 2019, което е най-голямото припокриване на потребителите сред лидерите в стрийминга на видео в САЩ. Това показва, че потребителите са готови да плащат за достъп до множество услуги.

Освен това поколението Z се превръща във все по-стратегически сегмент за бизнеса, а то е закърмено с мобилността. Тази демографска група е силно ангажирана с приложения, като има 60% повече сесии на потребител в най-популярните приложения в сравнение с по-старите поколения.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X