Операторски Технологии

Нетера обяви рекорден показател за клиентска удовлетвореност - 88%

Иван Гайдаров

Нетера се нарежда сред Топ 1% на най-добрите доставчици на интернет услуги в света на телекомуникациите според индикатора Net Promoter Score (NPS) със 71%, показва последното проучване, проведено сред клиентите на компанията.

NPS е мярка за удовлетвореност, която се изчислява на базата на отговорите само на един въпрос: "Като съдите от своя опит в работата си с Нетера, доколко бихте били склонни да препоръчате компанията на колеги или бизнес партньори?".

Общият показател за клиентска удовлетвореност на Нетера CSAT също е с рекордни стойности за сектора на телекомуникациите - 88% от отговорилите са много доволни от продуктите, услугите, мрежата, качеството, обслужването, поддръжката и финансовите си отношения с компанията.

Според 78,8% от участниците в проучването услугите на Нетера подобряват качеството на техните собствени услуги. Това е посочено като една от най-важните ползи от сътрудничеството им с българския телеком.

Друго важно предимство според 60% от респондентите е, че се намалява забавянето на трафика им, 32% се радват на по-ниски оперативни разходи, а за 30% услугите на Нетера са довели до оптимизиране на дейността, изразена в по-малко човекочасове работа.


Нетера обяви рекорден показател за клиентска удовлетвореност - 88%

Резултатите се потвърждават и от отговора на въпроса откъде клиентите на Нетера са научили за компанията и нейните услуги - 22% са получили препоръка по време на разговори, 33% - чрез партньор, например център за данни, IXP и др., 24% са дали свободен отговор от типа "ваш клиент", "познат в Нетера", "други доволни клиенти", "бивши служители" или са посочили конкретни имена на хора, които са им препоръчали компанията.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X