Телеком Услуги

Теленор предоставя безплатни данни, минути и дигитални услуги на своите клиенти

Иван Гайдаров

Във връзка със ситуацията в страната и обявените мерки за борба с коронавируса, Теленор се включва в кампанията "Остани си вкъщи" и предприема действия, с които да осигури повече възможности за своите клиенти да поддържат връзка с близките си, да управляват своя бизнес и да получават информацията, от която се нуждаят в ежедневието си.

От 18 март до 18 април 2020 г. операторът ще предостави на своите клиенти пакети за допълнителни минути и мобилен интернет, както за достъп до дигитални услуги без допълнително заплащане. Всички клиенти на Теленор - абонати на договор, потребители на предплатени услуги и бизнес клиенти, ще могат да ползват без допълнително заплащане пакет от 1000 минути за разговори с всички мрежи в България, който ще могат да активират като изпратят безплатен SMS с текст "1" до кратък номер 1234. Също така, всички клиенти на Теленор могат да активират без допълнително заплащане и пакет от 10 000 MB за мобилен интернет на максимална скорост като кликнат на специалния банер в приложението MyTelenor. И двата пакета са с
валидност 30 дни от датата на активиране и могат да бъдат получени еднократно за този период.

Всички клиенти на абонаментните планове на Теленор, включително бизнес клиентите на оператора, ще получат без допълнително заплащане достъп за период от 30 дни до всички дигитални услуги, включително Deezer, HBO GO, Play Diema Xtra, Nickelodeon, BubaPlay, Bookmate и Капитал. За целта, те трябва да активират допълнителния пакет на съответната дигитална услуга в приложението MyTelenor. След края на периода, услугите ще бъдат автоматично деактивирани, като не е нужно действие от страна на клиентите.

Бизнес клиентите на Теленор могат да се възползват и от безплатен пакет SMS, с който могат да изпращат съобщения до всички свои служители, включени в съответната група. Активацията на този пакет е възможна през бизнес портала.

Магазините на оператора ще бъдат отворени отново на 16 март, понеделник, при стриктно спазване на правилата за предотвратяване на разпространението на вируси, включително редовна дезинфекция и ограничения в броя на посетителите, намиращи се едновременно в магазина. Магазините ще се дезинфекцират няколко пъти на ден. Ще се почистват всички работни повърхности, демонстративни устройства, компютри, дръжки на врати и др. Всички служители в магазините ще работят с ръкавици и предпазни маски. Ако е необходимо, обслужването на клиенти временно ще бъде преустановено за извършване на дезинфекция.

За своите бизнес клиенти Теленор предоставя всички необходими бизнес приложения, които да осигурят непрекъсваемост на бизнеса.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X